2019. augusztus 24 , szombat - Bertalan

Újabb plázákban folytatódik az egykapus rendszer kiépítése

Fotó: Facebook

A budapesti Mammut bevásárlóközpontban az évi látogatók száma meghaladja az évi 16 millió főt. Az áruház októbertől a kereskedelmi felületekhez való hozzájutás is egyszerűbbé válik.

Az eddig több médiatulajdonoshoz tartozó standard és non-standard felületeket a JCDecaux és a Golden Hands Service Kft. együttműködésének köszönhetően már egyetlen helyen meg lehet rendelni. A Mamut mindkét épületében a meglévő berendezések mellé hét darab digitális out-of-home eszköz kerül. Ezek az eszközök alkalmasak a dinamikus tartalmak megjelenítésére, így az ambient felületekkel együtt komoly elérésre tehetnek szert a nagyforgalmú budai bevásárlóközpontban.

A továbbiakat itt olvashatják!

 

Forrás: Médiapiac

Facebook hozzászólások