
Gyakran előfordul, hogy az induló startupok mintegy 90%-a öt éven belül kipukkad. Ennek egyik oka, hogy olyan alapítók állnak össze, akik még rutintalanok, nem vezettek céget, terveztek terméket, vagy adtak volna el bármit.
A klasszikus definíció a startupra kb. ez: Kis tőkeigényű, exponenciális növekedésre képes, gyorsan skálázható cég. Lehetséges, hogy ez a definíció közelebb áll a valósághoz: A startup egy olyan működő cég, ami tud bevételt termelni a termékéből vagy szolgáltatásából, amit hatékonyan és egységesen tud az ügyfelek elvárásai alapján továbbfejleszteni, és képes exponenciálisan növekvő értékesítési eredményt elérni.
Mi is az a bizalmi síkon történő befektetés. Szerintem a befektetés az, amikor egy startup azt ígéri a befektetőknek, hogy ha megbíznak benne, pénzt adnak neki, akkor ő abból egy sikeres céget épít és azt sokszorosan visszafizeti – írja a Forbes.hu.
Ha a befektetés az ígéret, akkor ebből az aspektusból nézve a cég teljesítménye, a későbbiekben annak eladása maga az ígéret betartása.
A továbbiakat itt olvashatja!
Forrás: Forbes.hu