2018. október 19 , péntek - Nándor

Az etika a jó üzlet

Egy százalékos fluktuáció, folyamatos növekedés és piacvezető szerep bizonyítja: az etika jó üzletpolitika. Üzleti Etikai Díjat nyert a Mapei Kft.

„Az etika számomra azt jelenti, hosszú távon úgy gondolkodni, olyan dolgokat tenni, ami több területen is jót hoz. Ami hosszú távon előre mutat. Nagyon örülünk a díjnak, úgy érzem ez az elmúlt évek üzletpolitikájának a visszaigazolása” – mondta Markovich Béla a Mapei Kft. ügyvezetője.

Az etikus működés pillérei a fenntarthatóság, a kiemelkedően tartós megoldást nyújtó, egészséget nem veszélyeztető, környezetbarát építési termékek innovációja, a 25 éve tartó tudásmegosztási program, valamint a helyi közösségek támogatása és szociális felelősségvállalás. Mindezt egy munkavállaló központú, empatikus vezetési politika egészíti ki – áll a közleményben.

Az Üzleti Etikai Díjat László Ervin professzor, a Budapest Klub elnöke és Demcsák Mária, a Piac & Profit üzleti magazin alapító főszerkesztője azzal a szándékkal hozta létre 2000-ben, hogy minden évben a magyar társadalom figyelmének középpontjába kerüljenek azok a hazai vállalkozások, amelyek tevékenységükkel, magatartásukkal példát mutatnak a felelős, etikus gazdálkodásban, üzleti jelenlétben, és erősítik a társadalom és az üzleti szféra közötti bizalmat.

Facebook hozzászólások