2019. március 20 , szerda - Klaudia

Díjat nyert az Auchan

A hazai élelmiszerláncok közül elsőként nyerte el az „Év fogyasztóvédelmi referense″ díjat az Auchan Retail Magyarország.

Az elismerést azon pályázók munkatársai vehették át, akik a kötelező törvényi minimum teljesítésén túlmutatóan járultak hozzá a fogyasztóvédelmi szemlélet erősítéséhez, a fogyasztóbarát vállalati kultúra megteremtéséhez. Az elismerést a Fogyasztóvédelmi Referens Egyesület által szervezett díjátadó ünnepségen Albert Terézia, az Auchan Retail Magyarország fogyasztóvédelmi referense vehette át.

“Az Auchannál mindannyian arra törekszünk, hogy a lehető legmagasabb színvonalú kiszolgálást biztosítsuk vásárlóinknak. Ennek érdekében jött létre a vállalatunknál a fogyasztóvédelmi referens munkakör is, amely egyfajta hidat képez a vállalat és a vásárlók között, segítve ezzel a közvetlen párbeszédet. Büszke vagyok rá, hogy a munkakörnek köszönhetően folyamatosan csökkennek a fogyasztói panaszok, sőt, a vásárlók értékes visszajelzései termékeink hatékony fejlesztéséhez is hozzájárulnak” – mondta el Albert Terézia.

 

 

Facebook hozzászólások