2021. április 14 , szerda - Tibor

Egészséges reggelik – banános palacsinta

Sziasztok! Fodor Fruzsi vagyok, végzős főiskolai hallgató. Számomra nagyon fontos, hogy jól indítsam a reggelt, mert ez meghatározza a nap hátralévő részét is. Azt szeretném megmutatni, hogy hogyan lehet egészségesen finomakat enni és a legjobb, hogy gyorsan elkészülnek. Indulás előtt mindig hagyok magamnak kb. 1 órát a reggelire, ezért mindig korán kelek, de nem bánom meg, mert megéri.

Banános palacsinta, más néven paleo palacsinta

Szeretsz reggelire édeset enni, viszont mindezt egészségesen csinálnád? Akkor válaszd a banános palacsintát, mely mindössze banánból és tojásból készül.

Így készítettem el:

-1 érett banán

-1 tojás

– zabpehelyliszt

A banánt villával szétnyomtam, beletettem egy tálba, melybe még 1 tojást beleütöttem. Összekevertem, majd kb. 1 ek zabpehelylisztet adtam hozzá. Szerencsére, mivel nagyobb a palacsintasütő, így egyszerre többet ( 1 ek. massza ) is ki tudtam sütni. Figyelj arra, hogy mindvégig alacsony lángon égjen a gáz, hiszen a palacsinta csak így fog belül is megsülni.

Legyen szép napotok!

Fruzsi

Facebook hozzászólások