A New York-i CLIO Awardson a világ legnagyobb márkáit előzte meg a tavasszal bevezetett Souldrops, amit a díjátadón magyarok képviseltek.
Az 1959-ben alapított CLIO Awards mára a világ egyik legmeghatározóbb világversenye. A világ minden tájáról érkeznek a versenyre különféle márkák, ügynökségek, reklámpiaci cégek. A szakmai zsűri a Saatchi & Saatchi, McCannWorldgroup, Microsoft, Getty Images, Unilever csúcsvezetőiből verbuválódik. Minden évben több száz nevezésből választják ki az egyes kategóriák díjazottjait összetett, egyben különféle szempontok alapján. Idén az impozáns díjátadót szeptember 27-én, a New York-i Lincoln Centerben tartották, ahol ezüst Clio-díjjal, a csomagolás kategória ezüstjével tüntették ki a magyar startup termékét a Souldrops-ot – írja a digitalhungary.hu.
A Souldrops márkát barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója és Magó Zsolt, a projekt art directora képviselte. Ez az elismerés nemcsak a patinás versenyen elért eredmény miatt dicséretes, hanem azért is, mert magyar márkát, a díj eddigi történetében, még soha nem jutalmaztak a CLIO Awards-on.
A Souldrops fél éve van a piacon és népszerűsége töretlen. A hazai Arany Penge, valamint a régió meghatározó versenye, a Golden Hammer után most a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján a Clio Awards-on hozta el a csomagolás-design kategória ezüst díját.
A környezettudatos mosószermárka olyan brandeket utasított maga mögé, mint a Guinness, az IBM, a SAP vagy épp a Google.
A továbbiakat itt olvashatja!
Forrás:DigitalHungary.hu