2019. november 13 , szerda - Szilvia

Az internet megelőzi a televíziót

Fotó: Pexels

A Zenith előrejelzése szerint 2017-ben az internetes reklámok a teljes költés 36,9 százalékát vonzzák majd, ezzel első ízben megelőzve a televíziót.

A médiaügynökség legutóbbi Advertising Expenditure Forecasts jelentése szerint az internetes reklámköltés a 2016-os 34,0 százalékról növekszik majd 36,9 százalékra, ezzel megelőzve a 192 milliárd dollárra becsült televíziós költéseket.

Ha csak a display-típusú reklámokat vesszük alapul, akkor továbbra is a televízió a király, mivel az online költések 45 százaléka a keresőknél realizálódik.

A közösségimédia-hirdetések 2019-re elérhetik az 55 milliárd dollárt, ezzel megelőzve az 50 milliárdosra becsült sajtóreklámokat. Utóbbi területen 5 százalékos éves csökkenéssel számol a Zenith – írja a Médiapiac.

 

Facebook hozzászólások