Ma már egyre fontosabb szempont a vállalat jó hírneve, melyet a márka mellett a dolgozókról való gondoskodás, valamint a társadalomért és környezetért folytatott tevékenységek is meghatároznak.
A cégek társadalmi felelősségvállalási, környezetvédelmi és HR intézkedései leginkább a vállalatok CSR jelentéseiből ismerhető meg.
A K&H Csoport most megjelent fenntarthatósági jelentése közérthetően és látványosan mutatja be munkáltatói személyiségét a legfőbb támogatási területein keresztül.
Legyen szó akár pályakezdőről vagy több éves tapasztalattal rendelkező álláskeresőről, az anyagi juttatások és az előrelépési lehetőség mellett ma már döntő szempont a vállalat jó hírneve is. A jól pozicionált munkáltatói márka ezért egyre nagyobb hangsúlyt kap a cégek életében. Ezt bizonyítja a Kienbaum tanácsadó vállalat felmérése is, amely szerint az employer branding a megkérdezett HR szakemberek 83 százaléka számára közepesen vagy nagyon fontos téma.
A jó hírnév, avagy a pozitív vállalati személyiség viszont nemcsak az új kollégák toborzásánál játszik nagy szerepet, a meglévők megtartását is segíti, ugyanis a szakemberek szerint egy-egy élménnyel megalapozható a munkavállalók hosszú távú elköteleződése.
A teljes cikk itt olvasható!
Forrás: Médiapiac