Akár a harmadik negyedéves költéseket is érintheti a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzet.
Felfüggeszti minden marketingkiadását Nagy-Britanniában a Coca-Cola, amely emellett több leállított, vagy elhalasztott sporteseményt is szponzorál a tokiói olimpiától, a foci-Eb-n keresztül egészen a Premier League-ig.
A PRWeek szerint az intézkedés a Coca-Cola második negyedéves marketingbüdzséjét érinti, de akár kiterjedhet a harmadik negyedévre is. A cég folyamatosan kommunikál az ügynökségeivel, és rendszeresen felülvizsgálja majd döntését.
A cég szóvivője szerint a koronavírus miatti bizonytalan helyzetben egyszerűen helytelen és felelőtlen döntés lett volna változatlanul folytatni a marketingtervet. 2019-ben a Coca-Cola összesen 4,2 milliárd dollárt költött világszerte márkái marketingmegjelenéseire.
(via PRWEEK)