2019. december 6 , péntek - Miklós

A Kreatív Vonalak Kft. lett az év ügynöksége

November 27-én ötödik alkalommal adták át a Marketing Diamond Awards pályázatának elismeréseit.

Az Extra Budapest adott otthont a díjkiosztónak, amelyet az MMSZ Évzáró Afterparty-ja követett. Idén összesen 101 nevezés érkezett, amelyből 68 pályamunka került shortlistre. A legnépszerűbbnek a márkaépítés, ezt követően az eseményalapú aktivációk és az online felületen futó kampányok kategóriái bizonyultak.

Az előző évekhez hasonlóan ismét tizenegy kategóriában lehetett pályázni olyan kampányokkal és aktivitásokkal, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg. Az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte, kiemelve, hogy rendkívül sok kreatív, színvonalas és szerethető projektekkel találkoztak.

A zsűri elnöke idén is Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke volt. Mellette Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt), Bene Nikoletta (SPAR), Damjanovich Nebojsa (Adplanky.com), Dudás Krisztina (MiroCredit), Györke Ádám (Cherrisk.com), Horváth Magyary Nóra (K&H Bank), Jákó Eszter (MVM), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség), Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (Coca-Cola), Mondovics Péter (Mastercard), Nyakas Laura (EXIM Bank), Papp Gábor (The Pitch), Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem), Szilva Mónika (Nestlé Hungaria), Szomolányi Gabriella (Pfizer), Tengerdi Laura (Budapest Bank), Tihanyi Szabolcs (Budapest Bank).

Szolgáltatói oldalon a Kreatív Vonalak Kft. lett a fődíjas, aki ezentúl „Az Év Ügynöksége 2019” kitüntető címet viselheti, megbízói/ügyféloldalon pedig a Móricz Zsigmond Színház nyerte el „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019” védjegyet.

Facebook hozzászólások