2020. október 22 , csütörtök - Előd

A Havas Média nyerte a Sziget kommunikációját

A Balaton Sound, Telekon Volt és a Sziget Fesztivál kommunikációját a Havas Média nyerte.

Havas Média elsőrendű feladata a fesztiválok nemzetközi ismertségének további növelése, valamint a jegyeladások maximalizálása. Ehhez a közösségi média kampányokon túl kereső és programmatic kampányok futnak hazánkon kívül Nagy-Britanniában, Németországban, Svájcban, Ausztriában, Franciaországban, Olaszországban, Hollandiában és Belgiumban, illetve alkalmanként további országokban is – írja az mmonline.hu.

– Olyan ügynökségre van szükségünk, ahol erős nemzetközi háttér áll rendelkezésre, valamint kimagasló digitális kompetencia. A nyertes cég stratégiája főleg a nemzetközi kommunikáció és értékesítés területén volt erős, és ennek elérésében alkalmas – mondja Kádár Tamás, a Sziget Zrt. ügyvezető igazgatója.

A feladatokat az ügynökség a nemzetközileg már működő Havas Village koncepció keretein belül a Havas Budapesttel szoros együttműködésben látja el.

Facebook hozzászólások