2020. december 2 , szerda - Melinda

Globális kampány az internetes zaklatás ellen

A digitális és közösségimédia-kampány a „Légy kiberhős!” (Be a Cyberhero) néven indul. Cél, hogy 2020-ra a 13 országban, ahol a Telenor működik, legalább 4 millió gyermek megfelelő internetezési ismereteket szerezzen.

A Telenor 2016 óta támogatja az internetes zaklatás megfékezésének világnapját, tavaly a #useheart hashtag 259 millió megjelenést generálva hívta fel az internetes közösség figyelmét az online biztonság és az internetes zaklatás témájára.

A cégcsoport a programot továbbfejlesztve idén a „Légy kiberhős!” akcióval jelentkezik, amely a digitális zaklatás megfékezésére hívja fel a figyelmet. Az akció központi elemét egy profilképszerkesztő felület jelenti, ahol minden szimpatizáns digitális szuperhőssé alakulhat közösségi profilképén. Emellett a Telenor hivatalos Facebook-oldalán látványos vizuális tartalmakon keresztül ad tippeket az internetes zaklatás kezelésére.

Facebook hozzászólások