2019. május 22 , szerda - Júlia, Rita

Férfikonferenciát szervezett a Central

Fotó: Pixabay

A Central Insights Menpowering konferenciája a férfiak fogyasztói szokásait, tartalomgyártási igényeit és figyelmét vizsgálta meg.

Mivel tudjuk fenntartani a férfiak figyelmét a multimédiás térben? Létezik-e egyáltalán férfias tartalomfogyasztás és kifejezetten csak rájuk fókuszáló tartalomgyártás? Többek között a fentiekre keresték a válaszokat a konferencia előadói.

A konferenciát a Central Médiacsoport vezérigazgatója, Mészáros Kinga nyitotta meg rövid köszöntőjével, majd Bódy Gergő műsorvezető-riporter moderálásával a jelenlévő előadók – a CMCS kiadványainak főszerkesztői, kutatók, reklámpszichológus, szövegíró és stílustanácsadó – bevezették a hallgatóságot a férfi tartalomgyártás rejtelmeibe és engedtek bepillantást a specifikáció kulisszái mögé.

Facebook hozzászólások