A négy héten át tartó kampány első három helyezettje és vigaszdíjasa összesen 4 millió forint támogatást kap.
A környezeti nevelést és zöld gondolkodást nem lehet elég korán kezdeni, hiszen az öko szemléletmód kulcsfontosságú a gyerekek számára, hogy tudatos és környezetbarát felnőttekké váljanak – írja a Médiapiac.
A gyermekkorban a legkönnyebb tartósan rögzült értékrendet kialakítani, ezért az általános iskolák zöld nevelésének kiemelten fontos szerepe van. A téma iránti hosszú távú elkötelezettségének jeléül a Procter&Gamble tavalyi iskolazöldítő programját idén is megismétli, ezúttal a Penny Market üzletlánccal közösen.
A program mellé állt Varga Izabella színésznő, kétgyermekes édesanya, aki rendkívül fontosnak tartja a lányainak környezettudatos nevelését. „A férjemmel pörgős városi életet éltünk a lányok születéséig, majd miattuk költöztünk vidékre, kertes házba – mondta el a művésznő. – A jövőjük most dől el! Egyszerűnek tűnik a feladat: a környezet szempontjából előnyös döntéseket kell hoznunk… „