2019. június 19 , szerda - Gyárfás

„Nagy kávé fan vagyok, ezért ugrottam bele ebbe az üzletágba…”

Február 7-9. között harmadik alkalommal várja a szakembereket a Sirha Budapest, a közép-kelet-európai régió egyik legjelentősebb élelmiszeripari, sütő- és cukrászipari, szálloda- és vendéglátóipari, gasztronómiai, valamint csomagolóipari szakkiállítása a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban.

Boros Róberttel, a Portioli kávécsalád magyarországi képviselőjével beszélgettünk, aki az egyik kiállító lesz.

-Járt már ezen a kiállításon?

-Tudtam róla, hogy létezik, de most állítunk ki először.

-Milyen termékekkel mutatkoznak be?

-Több termékkel, amely a kávéfogyasztás minden szegmensét átfogja. Tehát a szemeskávét, annak különböző feldolgozott formáit, kapszulás gépeket, porcelánokat, kiszolgáló eszközöket, professzionális kávégépeket, darálókat, tehát minden olyan terméket, ami kávéfogyasztáshoz tartozik kiállítunk.  Egyébként a Portioli a vendéglátóipar szegmensében más termékekkel is foglalkozik. Ilyen például a Velvet coffee, ami egyfajta jégkása. A kiállításon ezt is megkóstolhatják a látogatóink. És persze teák is vannak filteres kiszerelésben, de különleges ízesítéssel, melyek gyümölcs-, fehér-, és fekete teák.

-Tehát ez a márka a vendéglátóiparnak és a magánembereknek egyaránt elérhető?

-Pontosan. Van egy lakossági és irodai szegmens is, akinek a kapszulás gépeket ajánljuk.

-Nagyon sok fajta kávét lehet kapni itthon. Nem volt nagy merészség egy ikszedik kávémárkát behozni?

-Először is rettentő nagy kávé fan vagyok, a napi 8-10 csésze nálam teljesen normális. Egyébként véletlenül akadtam össze egy barátomon keresztül ezzel a céggel és teljesen spontán ugrottam bele ebbe az üzletágba. Azért mertem belevágni, mert igényes vagyok a kávéra, és tudom, hogy nagyon sok olyan márka képviselteti magát, amit egyébként nem is ismernek Olaszországban. Valahol pörkölik, egy ismeretlen helyen, a minősége csapnivaló. De egyre igényesebb a magyar közönség , mi őket szeretnénk kiszolgálni.

-Mint ahogy mondta, ez minőségi termék, de miben más, mint a többi?

-Én kiemelném a savasságot. Ez a kávé egyik fokmérője. A mi kávénknak nagyon alacsony, nem ég tőle az ember gyomra. Ez nálam nagyon fontos.  Olaszországban, amikor már többedszerre kóstoltam sem volt ilyen problémám. Ez is az oka, hogy egy kicsit jobban beleássam magam a kávéterjesztésbe.

-Mi az üzenete ennek a márkának?

– Nagyon igényesek, precízek, megbízhatóak a márka tulajdonosai. Ez mind a minőségre, mennyiségre, és az egész brandre vonatkozik. Olaszországban a top 5 kávétermelő, illetve terjesztő cég között vannak számon tartva.

-Mi a terve? Mennyi idő alatt ivódik a köztudatba a brand?

-Nagyon remélem, hogy minél előbb, de néhány évnek még el kell telni és nagyon sok pénzt kell ebbe invesztálni.

-Úgy tudom készülnek valami igazán exkluzív dologgal is a kiállításon.

-Az apósom hangszerkészítő, rajta keresztül ismertem meg egy nagyszerű hegedűművészt. Ő fogja szórakoztatni a közönséget a standunkon reményeim szerint olasz klasszikus darabokkal. Kíváncsian várjuk, hogy milyen lesz a fogadtatás. A G pavilon 117-119-es standján várunk minden kávékedvelőt. Reméljük, hogy jövőre már egyre több rajongónk lesz és a következő kiállításon már ismerősként üdvözölhetjük őket.

 

Szerző: M. Kovács Ágnes

 

Facebook hozzászólások