Ismerjük meg egymást a sör mellett – ez volt a Dreher Sörgyár rendhagyó állásbörzéjének a mottója. Így is lehet: Az eseményen több százan érdeklődő vett részt, elsősorban végzős egyetemisták, pályakezdő fiatalok. A börze helyszíne a az egyik legnépszerűbb budapesti romkocsmában került megrendezésre, itt lehetett megismerkedni a vállalat munkatársaival, vezetőivel.
Az érdeklődőket előadások és programok várták, amik betekintést engedtek a sörgyár mindennapjaiba.
Kipróbálhatták például az íztesztelők munkáját és találkozhattak egyes márkák sörnagykövetei – ezek többek között olyan érdekes pozíciók a Dreher Sörgyáraknál, amelyek izgalmas perspektívát jelenthetnek sok munkakereső számára.
A Dreher Sörgyár egyre komolyabban veszi az employer brandinget, vagyis a jól megkülönböztethető munkáltatói márka kiépítését. A munkáltatói arculat építésére nem elég csak időszakosan, egy-egy esemény vagy kampány erejéig energiát és erőforrást fordítani. Lényeges, hogy az álláskeresőket rendszeresen érjék megbízható impulzusok a munkakeresés során az adott vállalat vonatkozásában – írja a marketinginfo.hu.
A továbbiakat itt olvashatja!
Forrás: marketinginfo.hu