2019. május 22 , szerda - Júlia, Rita

Megújult az Unicum designja

Fotó: Facebook

A családi cégnél tíz év után érezték úgy, hogy a jelenlegi csomagolás megérett az újításra.

A márkától elválaszthatatlan a megalkotása óta titkos recept, a Zwack család generációkon átívelő gyógynövény szakértelme, csakúgy, mint a folyamatos megújulás és innováció. Ezek jelentik a márka és a cég alapértékeit kihatva évtizedes kapcsolataikra az Unicum tölgyfahordóit ápoló kádármestereikkel, és a gyógynövénylikőrt generációk óta a dunaharaszti gyár palackozójába szállító cégükkel is. A tradíciók tisztelete mellett ugyanakkor a jövőt is mindig szem előtt kell tartani, éppen ezért a márka kiemelten fontosnak tartja a környezet védelmét, az erőforrások hatékony kihasználását, valamint a helyi közösség támogatását.

A megújuláshoz egy ilyen nagymúltú márka esetében a gazdag történelem mindig kiapadhatatlan inspirációforrás. A cél nem egy drasztikus változtatás volt, hanem a mai trendeknek megfelelő frissítés merítve az elmúlt száz év legendás elemeiből, amelynek köszönhetően most három Zwack generáció munkássága köszön vissza a palackokon – írják.

„Több ötletünk is volt és számos módosítási kör zajlott le az elmúlt fél évben, mire sikerült tökéletesítenünk a csomagolást. Azt hiszem, most már kijelenthetem, hogy megérte. Számomra személyesen is sokat jelent, hogy régi és legendás elemek éledtek újjá 21. századi formában az Unicum és Unicum Szilva csomagolásán. Remélem, az új, letisztultabb összhatás a fogyasztóink tetszését is elnyeri majd” – mondta Zwack Sándor, a 6. generáció képviselője, akinek kézjegye a palackok nyakán is megjelenik ezentúl.

 

Facebook hozzászólások