2020. szeptember 17 , csütörtök - Zsófia

Átszervezés a Central Médiacsoportnál

Fotó: Facebook

Az átalakítás lényegében egyes területek összevonását jelenti, ami személyi változásokkal, köztük a hirdetési igazgatói poszt megszűnésével is jár.

A 24.hu-t, a Nők Lapját, a Story és a Best magazinokat és számos más nyomtatott és digitális médiumot megjelentető Central Médiacsoport szerdán bejelentette, hogy a vállallat kereskedelmi igazgatósága összevont vezetés alá szervezi a direkt értékesítési csoportjait valamint a sales-t támogató back office területeket – írja a Media1.

A szervezeti átalakítás keretében megszűnik a hirdetési igazgatói poszt, így Márkus Krisztina hirdetési igazgató távozik a Central Médiacsoporttól. Feladatai Vági Róbert kereskedelmi igazgatóhoz kerülnek. A kiadó közleményében köszönetét fejezi ki Márkus Krisztinának eddigi munkájáért és további sok sikert kíván számára.

A direkt értékesítési csapatot a jövőben integrált felépítésben vezeti Szabó Zsolt, így ezután a digitális direkt értékesítés mellett a magazin direkt értékesítési csapat munkájáért és hirdetési árbevételéért is ő felel vezetőként.

Ezzel egy időben az eddig külön platformokon, párhuzamosan működő sales back office funkciók egységes vezetés alá kerülnek, az eddigi back office terület kibővül kutatási és b2b marketing feladatokkal, élére pedig Kisszékelyi Veronika érkezik, aki korábban az NLC-t is magába foglaló médiacsoport digitális női portfóliójának lapigazgatója volt. Kisszékelyi digitális lapigazgatói feladatait Pácsonyi Daniella, az NLC főszerkesztője veszi át, de megtartja jelenlegi munkakörét is.

 

 

(via Media1)

Facebook hozzászólások