2018. szeptember 18 , kedd - Diána

A digitális generáció diktálja a tempót

Fotó: Pixabay

A most felnövő digitális generáció nem csak az online, de az offline teret is egyre jobban meghódítja: ma már jelen vannak a munkaerőpiacon és a cégek ügyfeleiként egyaránt.

Dinamizmusuk, mobilitásuk és a technológiai igényük azonban új megoldásokat kíván a cégek részéről. Ezt szem előtt tartva valósítja meg fenntarthatósági programjait a K&H, és indított útjára olyan kezdeményezéseket, amelyek a jövő generációjának munkavállalását, fejlődését, vállalkozói ambícióit építi.

A rádiónak még 38, a tévének 13, a Facebooknak viszont már alig 2 évre volt szüksége, hogy elérje az 50 millió felhasználót – a számok jól mutatják, hogy milyen rohamtempóban változik a világ körülöttünk. „A most felnövő korosztály, ahogyan a fiatalság mindig is, dinamikus, tele van energiával, tetterővel, és mint a fény, saját utat tör magának. A K&H társadalmilag felelős vállalatként ezért olyan kezdeményezéseket valósít meg, amelyek a most felnövő korosztály dinamizmusához igazodnak, és könnyebb, gyorsabb, kényelmesebb megoldásokat kínálnak”– mondta Horváth Magyary Nóra, a bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Facebook hozzászólások