2018. november 13 , kedd - Szilvia

Tévhitek influencer témában

Fotó: Unsplash
Az utóbbi időszakban az influencerek körül forog a világ a marketing szakmában, de ahogy a márka együttműködések jogi keretei sem kristálytiszták, a best practice-ek körül is akad pár tévhit. Ezek közül oszlat el párat a Neticle.

Az ismert (média)személyeket hajlamosak vagyunk egyből befolyásos influencernek is tekinteni, és bele sem gondolunk, kit miért ismerünk vagy követünk valójában: értékes saját tartalmaiért, vagy valami/valaki más miatt?

Meglepő vagy sem, a Neticle médiaadatai szerint valószínűleg az utóbbi igaz Shane Tusupra, akinek online és social media említéseit a 2018. január-júliusi időszakban nézték meg. A kiugró említésszámokból jól látszik, hogy Tusup kiemelt médiafigyelmet kapott pár alkalommal a hét hónap során, azonban az is, hogy ezek az események mind a feleségével, az olimpiai bajnok úszóval, Hosszú Katinkával, illetve házasságukkal kapcsolatos híradások. Tusupban tehát nem a személyes brandje és edzői szerepe a legérdekesebb a netezők számára, hanem magánélete. A nevéhez fűződő tartalmak 26,8%-ban szerepel együtt Katinkával együtt említve, míg a sportolónőre ez nem érvényes, esetében ez az arány csak 12%.

(Médiapiac)

Facebook hozzászólások