Egyelőre nem dúskálnak itthon a cégek a karitatív kezdeményezésekben, holott az egyik legnagyobb kihívásra, a munkaerő megtartására nyújthat megoldást.
A mai tudatos és fenntartható szemlélet nem csak a környezetre, de a munkakeresésre is hatással van. „Napjainkban a munkavállalók már nem csak a pozíció vagy a bér mellett teszik le a voksukat, hanem a cég tevékenysége mellett is. Egy állásinterjún ugyan nem az önkéntes munka lehetősége az első, amelyet az adott pozícióról megkérdeznek a jelöltek, de általánosságban elmondható, hogy a CSR tevékenységet folytató és ebben aktív munkáltatókat preferálják a dolgozók. A karitatív jellegű munka tehát egyre inkább az employer branding fontos eszközévé válik” – mondta el Stefano Longo, a magyarországi Adecco Kft. ügyvezető igazgatója.
A teljes cikk itt olvasható!
Forrás: Médiapiac