Egy coach ismeri a szervezetet, annak belső dinamikáját, ellenben egy jól kialakított coach poolban nem a közvetlen főnökkel kell a gondjainkat megosztani. Pedig a dolog nem lehetetlen.
A Magyar Telekomnál másfél éve létrehoztak egy tízfős coach poolt, akik a vállalat legjobban teljesítő top 5%-át és a középvezetőket támogatják a jövőben – írja a HRportál.hu. Ez a kezdeményezés a szervezet eredményességéhez járulhat hozzá, valamint a legfontosabb: a munkavállalók jóllétéhez.
A coaching ismert képzés volt a vezetők számára és alkalmas „eszköznek” is tartották, mivel a cégeknek egyre inkább a dolgozók folytonos fejlesztésére kell fektetniük a hangsúlyt – a személyes felelősség önfejlesztésében. Az eddig csak vezetők számára elérhető fejlesztést, képzést szélesebb rétegeknek is el kell érniük, hogy élhessenek vele és fejleszteni tudják munkavállalóikat. Ezért döntöttek a belső coach pool kialakítása mellet.
A továbbiakat itt olvashatja!
Forrás:HRportál.hu