Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Magyar Suzuki Zrt. 2017-es vállalati kommunikációs és sajtókapcsolati feladatait a Morpho.
A stratégiai tervezés és tanácsadás, a márka erősítése és a sajtókommunikáció mellett az ügynökség vizuális és kreatív, valamint a Suzuki modellek hazai sajtóbevezetések feladataiban működik együtt legújabb nagyvállalati ügyfelével.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a Magyar Suzuki Zrt. minket választott kommunikációs tenderén. Nagy örömmel és lelkesedéssel dolgozunk Magyarország egyik legnépszerűbb autómárkájának. Célunk, hogy 2017-ben aktívan hozzájáruljunk a magyar gépjárműpiacon vezető pozíciót betöltő vállalat sikereihez. Az immár negyedszázada a hazai piacon működő Magyar Suzuki Zrt. megújult, lendületes kommunikációját ügynökségünk integrált megoldásaival, színes és kreatív eszközeivel támogatja” – mondta Jekler Rudolf, a Morpho ügyvezető igazgatója.
A határozott idejű megbízás a Magyar Suzuki Zrt. teljes körű PR tevékenységének ellátására szól: a belső és külső vállalati kommunikációs tanácsadás és projektmenedzsment mellett az ügynökség közreműködik a Suzuki hazai CSR és szponzorációs stratégiájának megvalósításában. Az együttműködés keretében a Morpho marketingkommunikációs, rendezvényszervezési, grafikai és kreatív szolgáltatásaival is részt vállal a Magyar Suzuki Zrt. vállalati arculatának további erősítésében.
Forrás: Bevezetem.eu