2017. december 15 , péntek - Valér

Ügynökséget váltott a Suzuki

Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Magyar Suzuki Zrt. 2017-es vállalati kommunikációs és sajtókapcsolati feladatait a Morpho.

A stratégiai tervezés és tanácsadás, a márka erősítése és a sajtókommunikáció mellett az ügynökség vizuális és kreatív, valamint a Suzuki modellek hazai sajtóbevezetések feladataiban működik együtt legújabb nagyvállalati ügyfelével.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Magyar Suzuki Zrt. minket választott kommunikációs tenderén. Nagy örömmel és lelkesedéssel dolgozunk Magyarország egyik legnépszerűbb autómárkájának. Célunk, hogy 2017-ben aktívan hozzájáruljunk a magyar gépjárműpiacon vezető pozíciót betöltő vállalat sikereihez. Az immár negyedszázada a hazai piacon működő Magyar Suzuki Zrt. megújult, lendületes kommunikációját ügynökségünk integrált megoldásaival, színes és kreatív eszközeivel támogatja” – mondta Jekler Rudolf, a Morpho ügyvezető igazgatója.

A határozott idejű megbízás a Magyar Suzuki Zrt. teljes körű PR tevékenységének ellátására szól: a belső és külső vállalati kommunikációs tanácsadás és projektmenedzsment mellett az ügynökség közreműködik a Suzuki hazai CSR és szponzorációs stratégiájának megvalósításában. Az együttműködés keretében a Morpho marketingkommunikációs, rendezvényszervezési, grafikai és kreatív szolgáltatásaival is részt vállal a Magyar Suzuki Zrt. vállalati arculatának további erősítésében.

 

Forrás: Bevezetem.eu

Facebook hozzászólások

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

OK