2017. október 23 , hétfő - Gyöngyi

Tájékoztató az internetes vásárlásról

Ha nem vagyunk tisztában a szabályokkal, a megrendelés is bonyolultabb és lassúbb lesz, esetleg a kívánt csomagunk elkallódik és hetekkel később érkezik meg a megadott címre. A NAV ebben segít útmutatást.

Az internetnek köszönhetően a posta időszakosan, ünnepnapokon, különösen karácsonykor túlterhelésnek van kitéve, gondoljunk csak a csomagküldő szolgálat decemberi összeomlására. Márpedig hazánkban az internetről rendelt áruk vásárlása virágzását éli, nagy kavarodást is tudnak okozni a csomagok, éppen ezért elengedhetetlen fontosságú az adminisztráció pontos vezetése, és nem árt tudni milyen vámszabályok vonatkoznak a termékre vagy csomagra, amit rendelünk – írja a Privátbankár.hu.

Ha a küldeményhez kapcsolódó adatok pontatlanok, akkor nehezebb a kézbesítés és el is kallódhat a csomag. Az ilyen galibák kiküszöbölésére a NAV egy tájékoztató jellegű felületet hozott létre, melyben feltünteti a megrendelésről és kézbesítésről szóló legfontosabb tudnivalókat. Az itt olvasható információk segítségével megtudható, hogy miképpen tudja a megrendelő megkapni leggyorsabban a szállítmányt, illetve még a megrendelés előtt egy kalkulátor segítségével ki tudja számolni, hogy az Európai Unión kívüli országokból mekkora szállítási költséggel kell számolnia.

 

Forrás: Privátbankár.hu/HRGlobe

Facebook hozzászólások

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

OK