2024. április 24 , szerda - György

Jogsértő volt az Extreme Digital Black Friday reklámja

Az Extreme Digital tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott.

A GVH az Extreme Digital 2015. november 20-ára hirdetett akciójának népszerűsítését vizsgálta. Az Extreme Digital kampányában azt ígérte „Több száz termék vár rád csak egy napon át akár 70% kedvezménnyel!” szlogenjével, hogy hogy az akcióban nagymértékű kedvezménnyel érhetők el termékei.

A fenti kampány promócióval kapcsolatos reklámai szinte mindenfajta médiumban megjelentek.

E reklámok értékelésekor a GVH kiemelt figyelemmel volt a kampány

  • célzott jellegére (nagy nézettségű televíziós csatornák, nagy hallgatottságú rádiók, nagy látogatottságú honlapok, illetve hírportálokon, ár-összehasonlító weboldalakon látható bannerek),
  • tárgyára (rendkívül kedvezményes vásárlási lehetőség), valamint
  • időszakára (a világszerte ismert Black Friday akciós nap),

ugyanis ezekkel az ígéretekkel hatékony fel lehetett kelteni a vásárlók figyelmét, ezáltal nőtt a forgalom növekedése.

A továbbiakat itt olvashatja!

 

Forrás: Médiapiac