Az Extreme Digital tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott.
A GVH az Extreme Digital 2015. november 20-ára hirdetett akciójának népszerűsítését vizsgálta. Az Extreme Digital kampányában azt ígérte „Több száz termék vár rád csak egy napon át akár 70% kedvezménnyel!” szlogenjével, hogy hogy az akcióban nagymértékű kedvezménnyel érhetők el termékei.
A fenti kampány promócióval kapcsolatos reklámai szinte mindenfajta médiumban megjelentek.
E reklámok értékelésekor a GVH kiemelt figyelemmel volt a kampány
- célzott jellegére (nagy nézettségű televíziós csatornák, nagy hallgatottságú rádiók, nagy látogatottságú honlapok, illetve hírportálokon, ár-összehasonlító weboldalakon látható bannerek),
- tárgyára (rendkívül kedvezményes vásárlási lehetőség), valamint
- időszakára (a világszerte ismert Black Friday akciós nap),
ugyanis ezekkel az ígéretekkel hatékony fel lehetett kelteni a vásárlók figyelmét, ezáltal nőtt a forgalom növekedése.
A továbbiakat itt olvashatja!
Forrás: Médiapiac